17 Haziran 2014 Salı

Sağlıklı Beslenme -7. Gün

Merhaba! Umarım herkes iyi bir hafta geçiriyordur. Her gün ne yediğimi yazmak ve fotoğraflamak zaman alıyor, fakat yine de devam etmek istiyorum. Amacımız sadece diyet değil, verilen kiloları korumak, sağlıklı yiyerek, arada ufak kaçamaklarla, hiçbir şeyden mahrum kalmayarak ince kalabilmek.

Her gün dikkatli beslenmenin yanı sıra sporun önemini daha önce de yazmıştım. Bugün benim için bu listeyle birlikte yaptığım spor, 45 dakika bisiklete binmekti. Yani evden Fenerbahçe'ye gidip geri geldim. Bu bisiklet sürüşünün içinde yokuş yukarı gittiğim bölümler de var.

Arkadaşım Beril, ilk haftanın sonunda 2,5 kilo verdiğini açıkladı. Hedefine 2 kilo daha yaklaşmış oldu. Biraz motivasyon olsun diye yazmak istedim.

Ben bir ayda dört kilo verdim ve son üç haftadır kilomu koruyorum. Hedeflediğim kiloya geldim; bir kilo daha versem de olur, vermesem de. =)

KAHVALTI:
1 dilim peynirli börek
2 kibrit kutusu büyüklüğünde yağsız beyaz peynir
6 adet zeytin


ARA ÖĞÜN:
2 adet kuru erik
2 adet ceviz
1/2 bardak yağsız süt

 ÖĞLEN:
2 yumurta büyüklüğünde ızgara levrek
4 yemek kaşığı taze fasülye
3 yemek kaşığı yoğurt, salatalık, çarliston biber ve dereotu ile hazırlanmış kuru cacık
Kıvırcık salata
2 ince dilim çavdar ekmeği


ARA ÖĞÜN:
10 adet çilek
1/2 bardak yağsız süt

AKŞAM:
1 yemek kaşığı az yağlı pişmiş tas kebabı
3 yemek kaşığı bulgur pilavı
2 yemek kaşığı az yağlı barbunya pilaki
1 adet enginar
Yeşil salata
3 yemek kaşığı yoğurt
Şu salatanın güzelliğine bakın.

Buharda pişmiş sebzeler de nefisti. 

OTURURKEN:
1/2 kase damla sakızlı muhallebi
Şekersiz çay

BERİL'İN LİSTESİ:
Beril günlük yemek listesinde bazı gıdaları eksik bırakmış bugün. Bu yüzden eğer onun listesini uygulayacaksanız, kahvaltıya peynir; öğle yemeğine karbonhidrat türü eklemeyi unutmayın. Akşam yemeğinde birlikte olduğumuz için aynı menüyü yedik.

KAHVALTI:
4 yemek kaşığı kahvaltılık gevrek
1 bardak süt
ARA ÖĞÜN:
1 adet orta boy şeftali
1/2 kase yoğurt

ÖĞLEN:
Ton balıklı ve domatesli kıvırcık salata

ARA ÖĞÜN:
10 adet kiraz
1/2 bardak yağsız süt

AKŞAM:
Benim listemdekilerin aynısı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder